Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 13:50 - едно лято на село
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1826 Коментари: 7 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Майка ми,кучето ,няколко кокошки и ...моето виждане :)image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ето това зазвуча в главата ми
23.12.2010 14:01
Там преди 100 лета,
там шарен бе света.
Споменът ме връща
в дядовата къща,
все там.
Там детски смях звъни.
Там царство на игри.
С колене разбити,
яхнали звездите,
гонехме мечтите
все там.
Дъх на старо вино,
сладко от смокини
скрити още в скрина
са още там.
Там преди 100 лета.
Там в мойта махала.
Прашни калдаръми
слизат във съня ми
белите салкъми са там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там

Нещо ми стана тъжно от твоите картини. Случайно попаднах в блога ти и ...... абе нещо не ти е весело - защо така? Идват празници! Желая щастие, здраве и късмет.
Цвети
цитирай
2. mirogankov - Драга Цвети,
23.12.2010 14:04
анонимен написа:
Там преди 100 лета,
там шарен бе света.
Споменът ме връща
в дядовата къща,
все там.
Там детски смях звъни.
Там царство на игри.
С колене разбити,
яхнали звездите,
гонехме мечтите
все там.
Дъх на старо вино,
сладко от смокини
скрити още в скрина
са още там.
Там преди 100 лета.
Там в мойта махала.
Прашни калдаръми
слизат във съня ми
белите салкъми са там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там

Нещо ми стана тъжно от твоите картини. Случайно попаднах в блога ти и ...... абе нещо не ти е весело - защо така? Идват празници! Желая щастие, здраве и късмет.
Цвети

как си успяла да усетиш душевноста ми и сегашното ми състояние не разбирам..така е но аз живея сам и по празниците ,е хайде да не драматизирам:)
С теб ще ми е приятно да поговорим някой път:)Миро
цитирай
3. анонимен - усмихни се
23.12.2010 14:24
Аз мисля, че самотата е по-скоро психически проблем, отколкото физически. Знаеш ли колко самотни хора познавам, които са с многолюдни семейства. Та те са за ожалване. А в тебе май живеят поне трима-четирима :). Не че при мен са по-малко. И така става весело. Сипи си чаша вино /в твоя край правят добро/ и .... наздраве!
Цвети
цитирай
4. mirogankov - Благодаря за пожеланието но не пия алкохол...обаче мнението ти ми хареса!
23.12.2010 14:25
анонимен написа:
Аз мисля, че самотата е по-скоро психически проблем, отколкото физически. Знаеш ли колко самотни хора познавам, които са с многолюдни семейства. Та те са за ожалване. А в тебе май живеят поне трима-четирима :). Не че при мен са по-малко. И така става весело. Сипи си чаша вино /в твоя край правят добро/ и .... наздраве!
Цвети

Прочети за подвизите на героя ми Аганко..искам да зная твоето мнение!!!Миро
цитирай
5. yuliya2006 - ТАМ Там въздуха е толкоз аро...
23.12.2010 23:52
ТАМ

Там въздуха е толкоз ароматен,
на билки, на треви ухае.
Там петли в симфония от радост,
възвестяват идването на деня.

Там небето е прозрачно синьо,
безкрайно и сякаш е до теб.
А звездите вечер са огромни
и ти сред тях в космос летиш.

Там ти не можеш да отидеш,
със слава, с пари дори да купиш.
За да го видиш, трябва да умреш,
да се родиш отново, дете да останеш.

07.06.07.
цитирай
6. tota - Все едно, че видях моята майка ...
30.12.2010 11:03
Те всички майки си приличат ...по очакването на децата си ... Поздрави!!
цитирай
7. mirogankov - Много вярно!!!
30.12.2010 11:18
tota написа:
Те всички майки си приличат ...по очакването на децата си ... Поздрави!!

Благодарности за винаги уместните ти коментари!!С почитания Миро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319913
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол