Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 09:28 - Някаква картина ...недовършена
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1970 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ***
07.01.2011 10:01
Гледам през малкото очукано прзорче на евтиния хотел.Островът е съвсем билозо да Венеция, но със сигурност никой не е чувал за него...Така е в Италия, ако си на 100 метра от известните туристически маршрути никой не те забелязва. Всъщност това ми харесва...Как да ти кажа, усещането,че можеш да наблюдаваш без да бъдеш забелязван е невероятно. Сякаш излизаш от собственото си тяло и дори може себе си да видиш отстрани... Ето, седиш на стария стол до очуканото прозорче и погледа ти се рее над самотно поклащащите се лодки...Рибарите си подвикват, но гласовете им потъват, погълнати от памучната пелена на тишина и безвремие...
цитирай
2. mirogankov - Хей,ти...
07.01.2011 10:30
анонимен написа:
Гледам през малкото очукано прзорче на евтиния хотел.Островът е съвсем билозо да Венеция, но със сигурност никой не е чувал за него...Така е в Италия, ако си на 100 метра от известните туристически маршрути никой не те забелязва. Всъщност това ми харесва...Как да ти кажа, усещането,че можеш да наблюдаваш без да бъдеш забелязван е невероятно. Сякаш излизаш от собственото си тяло и дори може себе си да видиш отстрани... Ето, седиш на стария стол до очуканото прозорче и погледа ти се рее над самотно поклащащите се лодки...Рибарите си подвикват, но гласовете им потъват, погълнати от памучната пелена на тишина и безвремие...

извинявай че съм преминал на ти,но налиси анонимен ...много образно и успокояващо пишеш...аз не мога така!!!
Защо просто не се регистираш и да пишеш...аз съм ти първия фен!!Миро
цитирай
3. анонимен - ***
07.01.2011 10:53
това е по-скоро бележка забодена с кърфица към твоята картина...тя си е част от нея-просто някакво друго виждане и усещане.Надявам се да не се сърдиш;)
А колкото до писането, нямам такива претенции, нещата са твърде лични за мен ,за да имам нужда от фенове.
цитирай
4. iliada - Защо да е недовършена?:)
07.01.2011 10:57
Така я е видял художникът!:)
Поздравления!
цитирай
5. mirogankov - Художника съм аз -затова си позволявам да го заявя:):)
07.01.2011 11:00
iliada написа:
Така я е видял художникът!:)
Поздравления!

Наистина не е готова още...просто гледам в рамка как ще стои:)
цитирай
6. mirogankov - Ти си знаеш по добре...но ми се иска .
07.01.2011 11:01
анонимен написа:
това е по-скоро бележка забодена с кърфица към твоята картина...тя си е част от нея-просто някакво друго виждане и усещане.Надявам се да не се сърдиш;)
А колкото до писането, нямам такива претенции, нещата са твърде лични за мен ,за да имам нужда от фенове.

по често да ме посещаваш тогава:):)Наистина!Миро
цитирай
7. muhaninja - :)))
07.01.2011 11:21
Дори и недовършена, картината казва достатъчно и излъчва топлина. Хубава е и тази - "Без име" / с воденицата/, също и "някога, някъде". Там и силата ти, знам,че се повтарям, но - в градския и селския пейзаж. Улавяш настроения и моменти, това е много важно за един творец...
цитирай
8. kkleopatra - Картината ми харесва, но според мен ...
07.04.2011 14:35
Картината ми харесва, но според мен е цветово недовършена ... сливат ми се водата и сградата - почти огледално
Аз лично бих подсилила синята красота на водната шир, макар че дълбоко се съмнявам такъв да е бил замисъла на твореца :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319606
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол