Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 09:10 - "Бенефис на една изложба"
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2888 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ромът Мечо Кинг-Бакъров стоеше на страхопочитително разтояние пред матлопластика на Джакомети и цъкаше одобрително издавайки гъргорещи звуци и преглъщайки слюнки на сподавена превъзбуда ,какво виждаше той а другите посетители не , в осветената галерия бе в мъгла и непонятност за всеки психоаналитик боравещ с тестовите петна на Роршах!
Че беше върл познавач и авторитетен ценител се четеше в изражението на лицето му а отражението на творбата в модните огледални стъкла на очилата му Рейбан тип бъбреци на бебе кърмаче ,скриваше живите му хитри присвити очета -видяли много ,много цветен  метал в живота му почти колкото испанските  конквистадори -покорили храмовете на всякакви южно-американски племена и култури.
Отровнозеленият му лъскащ  костюм с безупречна кройка  потрепваше с металичски отбясъци при всяко негово неволно сподавено потрепване в стаена тръпка да посегне да попипа с цел израз на възхита материалноста на предмета що съзерцаваше с възхищението на рицар кръстоносец намерил най сетне Свещенния Граал.
От двете му страни- естествено в анцузи с цветовете на националния трибагреник и надпис BULGARIA готови да изпълнят всяка негова прищевка и заповед въпросително се споглеждаха два мастилено черни типа които бих предположил че са етиопци или най малко хаитянци ако не бяха добре охранени и най вече си говореха високо  на чист мангалски сленг ,нещо средно както английския кокни и диалекта на асвстралийските пигмеи с характерни изцъквания и изсвирквания  .
-Дзааа,изшътка им Биг Боса докато оправяше Уинзорския възел на вратовръзката си от кожа на преди време изядения с каса бира "Бъд"-двуметров смок мишкар.
От своят постамент безмълвно ги наблюдаваше фигурата на  Апокалипстичения конник направен от хиляди месингови колелца и части на някогашното часовникарско величие марката "Омега" далече от бляновете и незавидната участ що му отреждаха в мислите си двата по второстепенни обекта представящи си как го понасят на раменете си за викингско погребение в кремиковските пещи на шефа си....



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Колко му е да набуташ 100 млн € в кремиковските пещи : )...
28.03.2012 09:19
То като се замислиш, колко финикийски знаци са потънали там : )...
цитирай
2. mirogankov - Ама пък с какъв ентусиазъм и любов го правят ;) :)
28.03.2012 09:23
nicodima написа:
То като се замислиш, колко финикийски знаци са потънали там : )...

...И те ромите са с души естетски...нямам нищо против хорицата -хахаха
Това е живота ...
цитирай
3. kite333 - Аре сега
28.03.2012 10:06
Кенгуран е на ред :)))
Нъл съм познавачка на творчеството ти хехехехех .
цитирай
4. mirogankov - хахахахаха
28.03.2012 10:08
kite333 написа:
Кенгуран е на ред :)))
Нъл съм познавачка на творчеството ти хехехехех .

позна ти хитрушо:):)
цитирай
5. gothic - :)))))
28.03.2012 10:39
Мечо Кинг-Бакъров.....къртиш, батка!!!!
цитирай
6. mirogankov - Не бе Готи,аз съм забелязал че всички мангали харесват да носят каубойски ботуши и да се казват мечо...това са реални герои
28.03.2012 10:54
gothic написа:
Мечо Кинг-Бакъров.....къртиш, батка!!!!

ти да не си помислиш че аз съм им ги измислил ,то какви други техни приумици съм виждал не ми се разказва-хахахаха
цитирай
7. mirogankov - Ей, четящите да не ме обявите сега за расист??
28.03.2012 11:01
Живота е такъв -какъвто е...хората също,донякъде и животните,но по малко-хихихихи
цитирай
8. gothic - mirogankov
28.03.2012 13:34
mirogankov написа:
gothic написа:
Мечо Кинг-Бакъров.....къртиш, батка!!!!

ти да не си помислиш че аз съм им ги измислил ,то какви други техни приумици съм виждал не ми се разказва-хахахаха



И през ум не ми е минавало, братко! Просто ме накефи много името на Манго. направо усмихна деня ми, както казват пУетите :))))
цитирай
9. mirogankov - Радвам се тогава:)
28.03.2012 13:40
gothic написа:
mirogankov написа:
gothic написа:
Мечо Кинг-Бакъров.....къртиш, батка!!!!

ти да не си помислиш че аз съм им ги измислил ,то какви други техни приумици съм виждал не ми се разказва-хахахаха


Ще се постарая да съм по активен в скоро време,има доста случки за разказване:):)
И през ум не ми е минавало, братко! Просто ме накефи много името на Манго. направо усмихна деня ми, както казват пУетите :))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319584
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол