Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 11:22 - гледайки на какви се натъквам ...
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1258 Коментари: 0 Гласове:
4



Що така ги измислям точно през нощта най-умните си хрумвания и  истории и аз не знам ,въртя си се в леглото ,ми не ми се спи сигурно и се почва,ау какви само мелодрами,то е голям цирк,остави ми си се смея сам  колко са забавни и ставам да се поглеждам в огедалото дали съм си аз да не е станало някакво преобразувание,стига де ,нищо ми няма ,още не съм перкулясал ,поне така го чувствам,но пък и всички изкукалиси се имат за нормални обективно погледнато?
Не смея да споделя какви са точно ,че директно без беседи и разговори ще ме приберат на едно място което общо взето и то е за хора ,ама така ходещи много бавно и започващи да не могат да казват -"р" и завалят приказката малко.
Пиша ви и се хиля ,защото като ходих да пуша на терасата на галерията и се натъкнах на романтично-любовна сцена на ухажване,казвам романтична защото участниците бяха роми ,пък любовна си беше отвсякъде ,става въпрос че тя бе от хигиенистките на фирма" Чистота ",както си му е реда с яке в сигналени цветове с жестоко изрусена коса и неопределено от към форми тяло от широките дрехи.
Той висок сух екземпляр с колело тъмни цайци и мноУ яка слънчева шапка явно дамска заради мъдрещото се изкуствено цвете и лилава панделка ,ама кой ти гледа тия подробности батка ,по е важна любовта !
Свитата му беше няколкограциозни хрътки,казвам хрътки от любезност защото бяха много хилави и ми напомняха тези животитни гонещи изкуственни зайци по американските филми за залагания или благородническите картини показващи аристократа и коня му а до него ловните му другари за лов на лисици.
Този ескорт седеше на разтояние и охраняваше описваната от скромния ви разказвач прелюбопитна за очите ми случка.
И понеже не чувах репликите им или каквото там подобие на разговор произтичаше моля да ме извините че ще се впуснат музите на въображението ми като пролетни лястовици да цепят простора и може малко да идеализирам ситуацията  както децата в училище от скука в час пишат разни хрумнали им реплики над снимките на разни национални герои или картини на свтовноизвестни художници  все едно са ги казали в балонче така да се разнообразят един вид.
Човекът с балгородническата осанка бръкна в пласмасовата каса привързана като багажник на колелото му и подаде кроасан сега с какво е бил не се виждаше добре от наблюдателницата ми.
Ответната страна що се бе подпряла на метла с висока дръжка имаше доволна физиономия и пое сладкото изкушение въудушевено съдейки от гримасата и и лъсналите два реда бели и хубави зъби ,без липсващи предни резци от което заключих че нямаше 25 години.
Дали му каза някаква благодрност не мога да предположа но кавалера явно бе окрилен от благосклонието и защото се засили да рови забързано по джобовете си и за моя почуда измъкна нещо черно поне 30 сантиметрово и съдейки от бедния си опит при посещения от любознателност в сескшопове приличащо на парче маркуч за поливане от дебелите няколко цола  подобие на фалос  навярно си бе чист вибратор .
Нещо и обесняваше ,аз предположих че няма батерии или за ползите и преимствата на въпросния  предмет но интересно защо кучетата които го съпровождаха се пръснаха и залегнаха на асфалта като при сигнал на сирена при бомбандировки в Бейрут или Кандахар все тая.
следва(щот ме домързя и отивам да пуша)










Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319888
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол