Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 09:34 - Душевното спокойствие и здравето са най -важни...е и тук -там малко любов
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 0 Гласове:
1



Да са факам в главния герой,това си го каза главния герой докато си миеше ръцете след като бе в тоалетната а не иде реч да се подстригва като се офака с ножицата.
И тревожна мисъл се забоде в малката  му някога красива тиква като неграмотно написана от неук  простак  пълна с грешки бележка с цената залепена с тиксо на клечка за зъби.
А по точно- шастието  е проститутка,може да я има този който има пари да я плати!
Браво бе,бахта в главния герой ,така ли стана,си рекох пък аз наблюдавайки лицето си в огледалото над мивката,ти си ебати мивкара бе далечний мой  брат"чед!
Сега дане се чудите ,като изключим извънземните аз друга публика си нямам и затова тренирам и си говоря сам срещу огледалото често пъти,да не рядко ми се случва ,
Абе за тях няма да ви разказвам ,те  не са  част от живота на главния герой,в тоя ред на мисли аре стига вече с тоя главен герой та главен герой..а ,е ако може де.
-"Батка дан та болат забете",това се попитах щот нещо кисела бе физиономията ми насреща в отражението,или се изживяваше на нещастна,или жертва на несправедливата съдба,орис или каквото се сетите.
Нещо да не ти е мъчно за зинозаврите,и като ме мързеше да си отговарям взех да седна пред компа ,така да ги подразня ония блогърчета някой ред да им драсна,ме-хе-хе
Сега пичове и другите да ви кажа ли какво открих докато философствах снощи по вечерите,разбирате ли така както си пуша и мисля за смисъла на живота ,един вид така мислител го раздавам няма да мисля за разни мацки  по евино облекло я,когато съм сам аз съм сериозен човек  няма да се правя на шут пред себе си(аре добре бе,признавам си и такива моменти е имало-ама няма да казвате на никой)
Прозрението ми бе следното ,когато нямаш нищо ти всъщност можеш да имаш всичко -А?
Ей,умен бе...то така лесно мъдрец не се става да ви кажа само...колко батко ви е тренирал и помпил ,ма сега нямам време да ви уча .
Нема нужда не ми ръкопляскайте ,аре нема нужда -стига ми на мене да каже народа пред паметника ми (имам си там едно място дето съм си избрал,показвах го май на една приятелка която ме докара до Плевен веднъж,е само веднъж де)
-"И какво  като го няма вече бате Миро Ганков, все тая...значи нищо няма значение както е открил"-ама това с паметниците го оставям настрана,като няма да ме има да изничам от някъде да се хиля и закачам  ,баста,и паметника ви  не искам-хахаха
Сега няма да разфъргвате много из блога  аз ще ви оставям и кой знае може пак да ви напиша някоя народна мъдрост както казвах на една моя съученичка в 6 клас  ,ако ме изпратиш до нас ще ти кажа нещо много умно,тя горката ме изпращаше надявайки се да я целувам да се натискаме и да я барам навсякъде ,харесваше ме един вид че съм лошо момче а аз си изрецитирвах мъдростта-Ако някой ти каже че си много умна ,не му вярвай...и побягвах с чантата и  та така ме блъсна веднъж "Зил" метнах се като жабе на предния му капак
Така ...сега по живо по здраво и честит ви рожден ден или каквото беше там -хахаха

Искате още ,може но нека да доживеем до утрото на другия ден;)



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319597
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол