Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2012 12:42 - Каке дека е Аерогарата на селото ??
Автор: mirogankov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1563 Коментари: 0 Гласове:
3



Навремето ще да е станала малка грешка повлякла е след себе си други по големички грешоци ,все повече и повече докато са се дотъркаляли в наше време и крайния резултат сме Ние и туй що ни заобикаля..
Таз концепция за злото което отдавна е победило доброто и доминира над всички,и се подиграва с хората като им е дало надеждата че има останало добро за заблуда и конспирация и другиму хрумва предполагам но си правя гимнастики на слабоватия ум с анализчета и опити за летене на мисълта....
Сега тези теории смеховати няма да Ви развивам че ме и помръзва а незнам дали и интерес ще прояви някой да не наказвам четящите  със свойнственният ми маниер да подлагам всичко на гаргара и подбъзикване...
Тъй ми, като мен ме няма и света го няма...като ги няма другите аз нали съм тук...Абе Параграф 22 на Джоузеф Хелър има и по сполучливи закачки и прочие...
Сега верни мои тукашни недоброжелатели ще кажат:
-Прави се копеленцето на умно ,демек колко книги е чело -но и те ядът бонбони Тик-Так и пушат "Кент" както казваше героя на един наш филм на Катето Евро..
Но за Вас мили блогъри ще уточня само едно успокойтелно заключение,от скромния си опит знам че колкото и книги да си прочел -пак се налага да ги препрочиташ ,защото мозъка ни има благата дарба да забравя-че без тази милост Божия закъде сме ако помнихме всичко...щеше ада да е на земята вече...
Но да не се отплесвам ще речете,един съвет ще Ви дам -искате ли да се отракате и наряпате с умни мисли за подходящи случай четете най отзад отметките и поясненията в книгите и все ще се отракате на първо време..после и самите книги може да вземете да четете знае ли някой...
Бате Миро така изчете всичките римски и гръцки мислители и пак си остана брус ,дори и латински не владея като хората добе че е мъртъв език да не се псуваме с някогашните му ползватели...
И едно да знаете от мен всяка думичка дето я недоразбирате или някой келеш с 3 висши образУвания Ви я дрънка е с гръцки или римски корен така че не се притеснявайте много много има хватки ще Ви пообуча по нататъка...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirogankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 319588
Постинги: 65535
Коментари: 1135
Гласове: 7101
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол